PR služby & IT služby

PR a marketing

Kompletní mediální zastoupení

Neorientujete se v českém mediálním prostředí, potřebujete zviditelnit v  médiích a nevíte, která jsou pro vás ta pravá, či potřebujete poradit s nákupem reklamy v médiích? Pokud si nevíte rady, jsme tu pro Vás!
V rámci mediálního zastoupení nabízíme kompletní služby od vzniku článků, jejich zprostředkování médiím až po zajištění vhodného reklamního prostoru pro vaše zviditelnění a oslovení konečného zákazníka.

V rámci mediálního zastoupení nabízíme i návrhy marketingové strategie a kampaní, vznik webových stránek či micro side, optimalizaci a správu těchto prostor či spravování sociálních sítí.

V rámci rozvoje marketingu nabízíme tvorbu firemních časopisů a newsletterů. V případě potřeby zajistíme i přímou komunikaci směrem do médií a zastoupení tiskových mluvčích.

Produktová PR komunikace

Uvádíte na trh nový produkt, či potřebujete změnit image a vnímání cílového zákazníka na váš již stávající produkt? Od toho jsme tady, produktové PR vám dle vašich požadavků ušijeme přímo na míru!

Vypracujeme komunikační strategie přesně tak, aby vyhovovaly vaším představám a zároveň byly účinné. V rámci návrhu předložíme i kreativní koncept a vhodné nástroje k oslovení cílové skupiny. V rámci produktové PR nabízíme i plánování, organizaci a produkci tiskových setkání, tiskových konferencí a produkci eventů pro novináře.

V rámci produktové PR zajistíme komunikaci s médii oslovující vhodnou cílovou skupinu. Po celou dobu spolupráce či projektu zajistíme monitoring a v případě zájmu i vyhodnocení mediálních výstupů.

Krizová komunikace

Krize se může dotknout jakékoli lidské aktivity, přijít může zcela nečekaně a může mít mnoho podob. Pokud jste se dostali do situace, kdy jste v nežádoucím zájmu médií, potřebujete změnit obraz své společnosti, zastavit polemiky týkající se vaší firemní a společenské image či potřebujete rychle definovat rizika spojená s nepříjemnou situací, pomůžeme vám!

Postupovat budeme s ohledem na delikátnost problému, definujeme rizika a navrhneme způsob komunikační strategie směrem k médiím i cílové skupině. V případě potřeby navrhneme i způsob komunikace uvnitř firmy s cílem získání rychlé stability.

Korporátní komunikace

Hledáte partnera pro prezentaci značky, máte zájem o zvýšení povědomí o vaší značce či společnosti? Rádi vám pomůžeme!

Prostřednictvím individuálně vytvořené prezentace firmy vás odlišíme od konkurence a pomůžeme vám vybudovat nezaměnitelný přívětivý mediální obraz. V rámci korporátní komunikace vám nejen zprostředkujeme prostor v médiích ale i navrhneme vhodná komunikační témata, která následně zpracujeme. Součástí plánu bude i navržení komunikačních nástrojů a vytipování médií s optimální cílovou skupinou.

On line PR

Internet je v současné době nejsilnější médium, a jeho význam v PR stále roste. Pokud vaše síly nestačí na to, se ve složitém prostředí internetu zorientovat, jsme tu pro vás!

Internes se všemi svými možnostmi je nedílnou součástí produktové, korporátní i krizové komunikace a nabízí obrovské možnosti k plošnému oslovení i k oslovení úzce specifikované cílové skupiny. Možností, jak co nejefektivněji pomocí kreativně vedeného PR zasáhnout cílovou skupinu, je mnoho. V rámci online PR nabízíme vytvoření projektů cílených na blogy, sociální sítě či vznik virálních videí. Součástí naší nabídky je i zhodnocení jednotlivých portálů a vyhodnocení spolupráce s nimi.

V případě produkčně náročných projektů zajistíme vše od návrhu až po vlastní realizaci včetně monitoringu.

Správa sociálních sítí

Sociální sítě dnes plní funkci veřejných diskusních shromaždišť a jejich hlasy mají stále vyšší váhu. A právě toho pro vás rádi a profesionálně můžeme v rámci PR využít.
Moderní a prosperující společnosti mohou díky vhodné správě a komunikaci na sociálních sítích oslovit velké množství skupin i jednotlivých uživatelů. K tomu, aby byl tento zásah co nejefektivnější, je třeba komunikaci na sociálních sítích vést pravidelně, s ohledem na aktuální dění a v duchu nevázané, spontánní konverzace.

Sociální sítě jsou i vhodným prostředkem ke sdílení reklamy či k propagaci kreativních kampaní.